Tema: Re: krize aplanke ir turtingus :)
Autorius: Fla
Data: 2009-06-03 13:27:11
Linas Petkevičius wrote:
> Turiu NL pora pazistamu, kur ir ne i tokius aparatus priesh
> penkis metus dujas susidejo - todel, kad tai ekologiska ir kietai.

Hm, na idomiais budais zhmones save guodzhia/apgaudineja del tos "ekologijos"..
Aisku jei labiau del 'kietai', o ne del pacios ekologijos - tada kitas atvejis :)

> Dar ir nuo zmogaus priklauso. Bent jau man, jei koks negeras
> kaimynas ka nors ta tema pasakytu, tai net jei ir negalima butu i koki
> aparata duja isistatyti, tai bent jau uzpylimo angos imitacija
> prisiklijuociau.

O cia skaitytusi prikolas, ar tiesiog kompleksai susije su aplinkiniu
nuomone, ir noru plaukti 'pries srove' bei kazkam/kazka irodyti? :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)