Tema: Re: krize aplanke ir turtingus :)
Autorius: zhaltas
Data: 2009-06-03 00:00:16
arba  nupirko zmonai, kad butu sandeliukas kur vaiku vezimelius, dviratukus
etc. kraut savaitgalio isvykom, o ir siaip pavaziuot kazkur nevpadlu.
zodziu dedu pliusa: valinimas nenukentejo, nes paliubomu nivalit ;), idejo
maza baliona i zapaskes vieta ir liko vienintelis nepatogumas - dazniau stot
kolonkese, bet min 2x pigiau vaziuot.
teko va net praita savaitgali pasivazinet biski kilometru lietuvoj su tokiu
paciu - tik skardos taurego :) dziaugiausi kad ten YRA DUJOS!!!
nebutu- nu nx... :(
mano evo jama 100km/~18  mieste, nu bet bent jau yra uz ka moket ir tai
realiai pagalvoji kad  nx , taxi didesniu privalumu turi.. nu bet kiekvienam
savo.. ;)
p.s. esmej uz duja pritariu tokiem sandeliukam.