Tema: Re: krize aplanke ir turtingus :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-02 23:26:26
Atsargiai su kepure. Turiu NL pora pazistamu, kur ir ne i tokius aparatus
priesh penkis metus dujas susidejo - todel, kad tai ekologiska ir kietai.
Dar ir nuo zmogaus priklauso. Bent jau man, jei koks negeras kaimynas ka
nors ta tema pasakytu, tai net jei ir negalima butu i koki aparata duja
isistatyti, tai bent jau uzpylimo angos imitacija prisiklijuociau.