nevairuoju, bet "niekada nesakyk "niekada". vaziuoti yra teke ivairius atstumus, su ivairiomis modifikacijomis (iskaitant ir 270cdi), ivairiais keliais. aisku vaziavimo pojuciais su 123 (1975-1986) nesulyginsi, bet kasdieniam naudojimui w211 yra gausiai gerai - patikimas, taupus, komfortiskas, gerai surinktas, gerai vaziuoja, erdvus ir vis dar nesusipykes su ergonomika. visapusiskai netaupantis gamintojo resursu modelis, ir siaip absoliutus mercedes. gali neraminti ta aplinkybe, kad 2003 yra pirmieji gamybos metai, bet realybeje ta detale neatsiliepe konkretaus modelio eksploatacinems savybems. 270cdi nevalina, t.y. i 3 sekundes ant zvyro tikrai netelpa, bet 400 (automatas 425Nm) nuo 1'800 neturetu nuvilti - 0-100 per 9.0 (automatas 9.3). sanaudos (miestas / plentas) - MT 9.1 / 5.1 ir AT 9.8 / 5.3, kruizinant vilnius-kaunas 100-110 nepakrauta masina skaicius 4.X realus. automatas ir avangarde must have. kaip eksploatuosis priklauso nuo bukles. sunku ji pribaigti per 6 metus, bet, kaip zinia, jei yra talentas, tai technika bejege. "priziureta mercedes servise", jei tas servisas silberauto - abejotinas privalumas. zinoma geriau, negu priziureta "pas jaceka", bet pliusu neprideda (o ir ka ten priziureti, tepalus, skyscius ir stabdzius keisti laikui atejus + karta per du metus antikorozine apziura). konkurentas realiai vienintelis - 5er, bet ko tai jis per pecius spaudzia, to e-klaseje nera. is kitu gamintoju nera net ka irasyti greta, japonai ruko kamputyje, amerika laukia, kol gales susirinkti japonu nuorukas. "viedars @inbox.lt>" <tomis<sita_trink> wrote in message news:h1g8o8$cu7$1@trimpas.omnitel.net... >a turit gal kas kokio patyrimo del sitokio dyzelionio vezimo >http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/mercedes_benz-e270/id-13293 ? > reiketu nuomoniu palei kategorijas: vairuoju-megstu ir vairuoju-nemegstu. > kategorija nemegstu-nevairuosiu nedomina. > aciu. > >