ziurint ko reikia. v6 truputi energingesnis (540Nm v 500Nm, ko pasekoje 6.8" v 7.7" - skirtumas, skaityk, sekunde, jau juntamas, jei tik yra poreikis) , bet r6 taupesnis taip kazkur ant gero litro (mieste 9.4 v 10.6). cia duomenys rwd v rwd, kad korektiskai butu galima palyginti. apie patikimuma nelabai yra ka rasyti, nes nei v6, nei r6 varikliai kazkokiu igimtu problemu kaip ir neturi (ko, pvz., negalima pasakyti apie 4 litru cdi). aptarnavimo periodiskumu ir "tipiniu" kainu nezinau. vienas is esminiu naujojo privalumu matyt tas, kad jis komplektuojamas su 7g-tronic deze, kas way geriau negu senasis 5G automatas, nepalyginamai protingesne deze. "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:h1gv6h$2ff$1@trimpas.omnitel.net... > Kalbant apie sita tipa, tuo paciu klausimas del 320 cdi versijos: ar butinai > medzioti V6 ar gerai ir senesnis 3.2 litro variantas? T.y. skirtumas tarp ju > didelis ar tik "siek tiek" geriau (o gal blogiau?) > > Neturi info? >