Tema: Re: kas per biesas yr sits
Autorius: esquires
Data: 2009-06-20 17:52:40
ziurint ko reikia. v6 truputi energingesnis (540Nm v 500Nm, ko pasekoje 6.8" v 
7.7" - skirtumas, skaityk, sekunde, jau juntamas, jei tik yra poreikis) , bet 
r6 taupesnis taip kazkur ant gero litro (mieste 9.4 v 10.6). cia duomenys rwd 
v rwd, kad korektiskai butu galima palyginti.

apie patikimuma nelabai yra ka rasyti, nes nei v6, nei r6 varikliai kazkokiu 
igimtu problemu kaip ir neturi (ko, pvz., negalima pasakyti apie 4 litru cdi). 
aptarnavimo periodiskumu ir "tipiniu" kainu nezinau. vienas is esminiu naujojo 
privalumu matyt tas, kad jis komplektuojamas su 7g-tronic deze, kas way geriau 
negu senasis 5G automatas, nepalyginamai protingesne deze.



"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
news:h1gv6h$2ff$1@trimpas.omnitel.net...
> Kalbant apie sita tipa, tuo paciu klausimas del 320 cdi versijos: ar butinai 
> medzioti V6 ar gerai ir senesnis 3.2 litro variantas? T.y. skirtumas tarp ju 
> didelis ar tik "siek tiek" geriau (o gal blogiau?)
>
> Neturi info?
>