Tema: Re: kas per biesas yr sits
Autorius: newsams
Data: 2009-06-21 23:15:32
pagal kubatūrą ir arklius spėju, kad čia tas pats varikliukas, kurį
nukopijavo korėjiečiai mano rexton'e. Jei jau šita bandūra su juo labai
smagiai važiuoja (kai išmoksti važiuot), spėju, kad universaliukas bėgs dar
vikriau. Rexas mišriu režimu man valgo 10, ką tik sulaksčiau iki Varšuvos ir
atgal nespausdamas daugiau 110, tai vidurkis gavosi 8.2. Žodžiu, kas liečia
variklį, nuvažiavau jau virš 60kkm per pusantrų metų ir tikrai neturiu kuo
skųstis.