Tema: Re: kas per biesas yr sits
Autorius: YZF
Data: 2009-06-20 22:13:13
Ar to 7g-tronic pirmas begis nera per trumpas? Kazkaip atrodo mieste ji 
pastoviai turetu maltis aukstyn zemyn kiekvienoje sankryzoje...


"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message 
news:h1it3o$d9r$1@trimpas.omnitel.net...
> ziurint ko reikia. v6 truputi energingesnis (540Nm v 500Nm, ko pasekoje 
> 6.8" v 7.7" - skirtumas, skaityk, sekunde, jau juntamas, jei tik yra 
> poreikis) , bet r6 taupesnis taip kazkur ant gero litro (mieste 9.4 v 
> 10.6). cia duomenys rwd v rwd, kad korektiskai butu galima palyginti.
>
> apie patikimuma nelabai yra ka rasyti, nes nei v6, nei r6 varikliai 
> kazkokiu igimtu problemu kaip ir neturi (ko, pvz., negalima pasakyti apie 
> 4 litru cdi). aptarnavimo periodiskumu ir "tipiniu" kainu nezinau. vienas 
> is esminiu naujojo privalumu matyt tas, kad jis komplektuojamas su 
> 7g-tronic deze, kas way geriau negu senasis 5G automatas, nepalyginamai 
> protingesne deze.
>
>
>
> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
> news:h1gv6h$2ff$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kalbant apie sita tipa, tuo paciu klausimas del 320 cdi versijos: ar 
>> butinai medzioti V6 ar gerai ir senesnis 3.2 litro variantas? T.y. 
>> skirtumas tarp ju didelis ar tik "siek tiek" geriau (o gal blogiau?)
>>
>> Neturi info?
>>