Ar to 7g-tronic pirmas begis nera per trumpas? Kazkaip atrodo mieste ji pastoviai turetu maltis aukstyn zemyn kiekvienoje sankryzoje... "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:h1it3o$d9r$1@trimpas.omnitel.net... > ziurint ko reikia. v6 truputi energingesnis (540Nm v 500Nm, ko pasekoje > 6.8" v 7.7" - skirtumas, skaityk, sekunde, jau juntamas, jei tik yra > poreikis) , bet r6 taupesnis taip kazkur ant gero litro (mieste 9.4 v > 10.6). cia duomenys rwd v rwd, kad korektiskai butu galima palyginti. > > apie patikimuma nelabai yra ka rasyti, nes nei v6, nei r6 varikliai > kazkokiu igimtu problemu kaip ir neturi (ko, pvz., negalima pasakyti apie > 4 litru cdi). aptarnavimo periodiskumu ir "tipiniu" kainu nezinau. vienas > is esminiu naujojo privalumu matyt tas, kad jis komplektuojamas su > 7g-tronic deze, kas way geriau negu senasis 5G automatas, nepalyginamai > protingesne deze. > > > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:h1gv6h$2ff$1@trimpas.omnitel.net... >> Kalbant apie sita tipa, tuo paciu klausimas del 320 cdi versijos: ar >> butinai medzioti V6 ar gerai ir senesnis 3.2 litro variantas? T.y. >> skirtumas tarp ju didelis ar tik "siek tiek" geriau (o gal blogiau?) >> >> Neturi info? >>