Tema: Re: kas per biesas yr sits
Autorius: esquires
Data: 2009-06-20 02:13:25
na cia kiekvienam spresti pagal save, nes 2.7 ir 3.2 dinamika skiriasi tikrai
nekukliai. is kitos puses sanaudos irgi nera vienodos - kaip bepaziuresi
miestas litras pusantro, plentas iki litro. jei ridos daug (kas gausiai
pateisintu butent e-klases pirkima, o ne sutaupyma ivaldant avensi ar
accorda), tai tas litras per 3-4 metus gali pasijausti.