Tema: Re: apie bankus
Autorius: AuriZzZ
Data: 2009-07-13 10:21:32
snoro e bankas veikia kaip ir gerai, bet užninsa kad tikraji likuti
saskaitos suzinot praktiskia neimanoma. Nes jei ka perki, net nerodo kad
pinigai rezervuoti. (bankomate patikrinus rodo tikrajį likutį, kurs
dazniausiai nesutampa su e banko likučiu :) ) buvo atvejis kai pasiziurėjus
e banke kad yra dar keli simtai, nuvaziavus i statoila ir prisipylus pilna
baka ir bandant susimokėt buvo nepakankamas likutis :D..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4237 (20090712) __________

http://www.eset.com