as tai pakeiciau hansa i seb'a, nes buvo daug lankstesni, kad ir kaip tai skambetu. bet cia jau priklauso nuo asmenines bankininkes - hansoj buvo normali, po to pakeite i vishta.... On 2009-07-13 14:15:09 +0200, "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> said: > xz. visada aptarnauja labai maloniai, tereikia paskambint ir sutart laika. > Sumos irgi nedideles..... > > -- > Dainius > > > "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message > news:h3esss$6gh$1@trimpas.omnitel.net... >> swedbanko klientu aptarnavimas velkantis - mes jusu neaptarnausim, nes >> jusu koordinacija atrodo sutrikusi. px, kad piliecio, kuris banke pinigus >> laiko kokiu 10 metu, koordinacija sutrikusi del ligos ir tokia bus visa >> likusi gyvenima. i paklausima el.pastu neatsako, tik parasius svedams >> prasideda mandagumo show "ne ne ne, cia tikrai nesusipratimas, uzeikite i >> kita skyriu, viskas bus auksciausiame lygyje". kitame skyriuje vel tas >> pats. o paskui myza "a kodel jus uzdarote saskaita?" (suma nera didele, >> netoli 100'000). puikus bankas vienok. >> >> >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:h3ends$sk5$1@trimpas.omnitel.net... >>> nesidomiu kaip ten su pensijom (damoket lyg neprashe), visa kita su >>> swed'u (hansa) gerai jau kokia vos ne 10 miatu. >>> >>> -- >>> Dainius