Tema: Re: apie bankus
Autorius: Splitas
Data: 2009-07-13 10:32:04
DnB buvau blogos nuomones (nuo ZUB laiku), bet dabar kuo toliau juzinu, tuo
labiau respekts (naudoju kasdien beveik, tai dar sbojaus neturejau puse
metu..).

O kaip privaciam - visai Nordea patiko, virs 3 metu naudojama, bet retai -
karta i 1 menesi...
Snoras nepatiko - ne pirma diena naudojau, ebankas per sutrikimus surijo
tris kart koda, uzluzo, supykau, nebeemiau:)
Swed nepatinka del panasiu prizasciu kaip tamstai, tik istorija yra su busto
paskola:) bet ju ebankas kol kas geriausiai man pasirodes yra...