zinok, tie malonus vadybininkai tik del vaizdo malonus - jie tipo daro tau "nuolaidas" iki tokiu kainu, kurios kituose bankuose eina pa defoltu ne tas atvejis? "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:h3fv2p$msm$1@trimpas.omnitel.net... > as tai pakeiciau hansa i seb'a, nes buvo daug lankstesni, kad ir kaip tai > skambetu. bet cia jau priklauso nuo asmenines bankininkes - hansoj buvo > normali, po to pakeite i vishta.... > > On 2009-07-13 14:15:09 +0200, "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> said: > >> xz. visada aptarnauja labai maloniai, tereikia paskambint ir sutart >> laika. >> Sumos irgi nedideles..... >> >> -- >> Dainius >> >> >> "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message >> news:h3esss$6gh$1@trimpas.omnitel.net... >>> swedbanko klientu aptarnavimas velkantis - mes jusu neaptarnausim, nes >>> jusu koordinacija atrodo sutrikusi. px, kad piliecio, kuris banke >>> pinigus >>> laiko kokiu 10 metu, koordinacija sutrikusi del ligos ir tokia bus visa >>> likusi gyvenima. i paklausima el.pastu neatsako, tik parasius svedams >>> prasideda mandagumo show "ne ne ne, cia tikrai nesusipratimas, uzeikite >>> i >>> kita skyriu, viskas bus auksciausiame lygyje". kitame skyriuje vel tas >>> pats. o paskui myza "a kodel jus uzdarote saskaita?" (suma nera didele, >>> netoli 100'000). puikus bankas vienok. >>> >>> >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:h3ends$sk5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nesidomiu kaip ten su pensijom (damoket lyg neprashe), visa kita su >>>> swed'u (hansa) gerai jau kokia vos ne 10 miatu. >>>> >>>> -- >>>> Dainius > >