Tema: Re: apie bankus
Autorius: offline
Data: 2009-07-14 15:59:34
"Splitas" <splitasNESPAMINTI@mail.lt> wrote in message news:h3h7tj$nsm$1@trimpas.omnitel.net...

> Hmmm... siaip klausimas apie e-banka buvo, tai jis man nieko. O is minetu
> nebutu operaciju - nieko tokio nepastebejau siaip.

na gal man tik vienam nesiseka taip :)
o e-bankas DnBNord'o yra ryškai darytas kompiuterastų ir tik kompiuterasstai  gali jį suprasti. Intuityvumass nulinis.
Labiauiia patinka saugumass. kas mėnesį turi keisti skaitinį kodą. kadangi negali suvesti senųjų buvusių kodų, tai turi sugalvot naują. kadangi naujo atsiminti negali, tai tenka užsirašyti. rezultate - norėjo, kad būt saugiau, padarė, kad būty kur kas nesaugiau.
Nu bet veikia tas ebankas.. naudotis galima, visas operacija atlikti galima. nekimba. bet pabandžius hansos ebanką, tai DnBNordo pasirodė ypatingai nepatogus ir komplikuotas (įskaitant, kad jau buvo per pora metų priprasta prie nordo el. bankininkystės).