Tema: Re: klausimas iš KET
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-25 11:05:33
Matai, aš asmeniškai manau, jog 158+160 punktai konkrečioje mūsų sankryžoje turi viršenybę virš 162 punkto, nes jie tiksliau apibrėžia visų dalyvių teises ir pareigas. 
161 punkto semantika leidžia suprasti, jog kalbama apie _priešpriešiais_ važiuojančias tr.pr., t.y., kad ir tuo atveju, kai sankryža turi pagrindinį ir šalutinį kelius. Pagrindiniu priešpriešiais važiuojantys traktuojami kaip važiuojantys vienas kito atžvilgiu lygiareikšmiu keliu, ir lygiai taip pat apie šalutiniu priešpriešiais važiuojančius.

Gi 162 punktas tai išvis man toks neaiškus. "Sukdamas sankryžoje" - neapibrėžta, kokioje sankryžoje, "praleisti visus eismo dalyvius" - nesukonkretinti dalyviai, "važiavimo krypties eismo juostas" - čia visai pyzdec. Žodžiu, atvažiuoji "normaliu" pagrindiniu, suki į kairę, ir privalai praleisti skersai pagrindinį kelią ropojančius pėsčiuosius? O jei tiesiai važiuoji - neprivalai? Sutinku, kad reikia praleisti tuos, kurie eina skersai šalutinio kelio, į kurį tu ruošiesi įsukti. Tačiau čia sakoma "VISAS važiavimo krypties juostas"...

Vat ir mąstau - autoplius.lt testo sudarinėtojai pratraktavo šią sankryžą kaip KET 162 punkto pavyzdį.

Sekantis žingsnis - kad kas nors paieškotų teisinės praktikos. T.y., ar buvo nubaustas #3 karučio vairuotojas, jei jis nepraleido priešpriešiais iš šalutinio važiavusį #1 karutį. Ir jei buvo - už kokio KET punkto pažeidimą...
J./


"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:heikm1$e2d$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:heh15f$4nf$1@trimpas.omnitel.net...
> > vat būtent dviejų automobilių į vieną "judesį" suplakimas yra debiliškas traktatas. Čia pagal mane. :)
> 
> ok. tuomet taip ir sakai. o ne pradedi išvedinėti naujas taisykles, kad čia atceit pagrindinis praleidinėja
> šalutinį.
> 
> > Jei yra 1,2,3,4, ir tarkim 1-2 važiuoja vienu metu, tai 3 važiuos ne antras, o trečias.
> > 
> > Dėl pravažiavimo schemos aiškinimo. Ble, žodžiu reikia eiti gūglinti, ane?
> > 
> > 106. Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams.
> > ( 2009 m. rugsėjo 30 d. Nr. 1222 Vilnius Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria: 5.   Išbraukti 106 punkte žodžius „prieš sukdamas į kairę“.")
> > 
> > 
> > 120. Kai transporto priemonių važiavimo trajektorijos kertasi, o važiavimo tvarka šiose taisyklėse neaptarta, kelią privalo duoti vairuotojas, kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės.
> > 
> 
> kas čia neaptarto, kai normali sankryža su ženklais?
> 
> > 158. Nelygiareikšmių kelių sankryžoje šalutiniu keliu važiuojantis vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, artėjančioms prie sankryžos pagrindiniu keliu.
> > 160. Tuo atveju, kai sankryžoje keičiasi pagrindinio kelio kryptis, pagrindiniu keliu važiuojantys vairuotojai vieni kitų atžvilgiu turi laikytis važiavimo per lygiareikšmių kelių sankryžas taisyklių. Šių taisyklių vieni kitų atžvilgiu turi laikytis ir vairuotojai, važiuojantys šalutiniais keliais.
> > 161. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę, o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti ir lenkiančioms transporto priemonėms. 
> > 162. Sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo duoti kelią visiems eismo dalyviams, kertantiems jo važiavimo krypties eismo juostas. Sukdamas į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams, kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies eismo juostą.
> > 
> > --- Kas galėtų paneigti, jog KET 162 punktas įpareigoja kairėn sukantį #3 karutį praleisti iš šalutinio priešpriešiais atšliaužiantį #1 karutį?
> 
> čia geras :) nors kątik 161 punkte aiškiai parašyta kaip važiuoti - praleisti lygiareikšmiu keliu važiuojančius, iškart šalia 162 punkte neišskirta, kad turi praleisti lygiareikšmiu važiuojančius, o rašo visus :)
> 
> > 
> > J.
> > 
> > "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:heft12$co3$1@trimpas.omnitel.net...
> >> "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:heed0m$4c6$1@trimpas.omnitel.net...
> >> > 1) Ne pagal mane, o pagal šio testo sudarinėtojus. Atkreipk dėmesį!
> >> 
> >> ne, čia pagal tave.
> >> 
> >> > 2) Man toks šios sankryžos pirmumo "traktavimas" irgi nepriimtinas, aš važiuoju pagal paniatkes, jog #3 pravažiuos antras, o ne paskutinis. Atkreipk dėmesį!
> >> 
> >> traktavimas skaičiuojant du automobilius į vieną judsį yra vienas,
> >> bet traktavimas, jog šalutinį turi praleidinėti tai visai kas kita.
> >> 
> >> 
> >> > 3) Tiesa slypi kažkur anapus, ir netgi aš nemoku KET 100%, ypač kai taisykles sudarinėja tokie pat mirtingi žmonės kaip mes, ir netgi kartais su daugiau ydų, nei jų turim mes.
> >> > 
> >> > 
> >> > "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:he8eps$a59$1@trimpas.omnitel.net...
> >> >> vertėjo tai paskaityti visus postus, daug naujo sužinotum, nes dabar....
> >> >> pagal tave net pagrindiniu keliu važiuojantis turi sustot, kai pamato šalutiniam kely stovintį....
> >> >> 
> >> >> -- 
> >> >> http://sites.google.com/site/autokritinemase/
> >> >>  
> >> >> "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:he6dpt$pr8$1@trimpas.omnitel.net...
> >> >> > Tyngiu skaityti visus postus, bet aš jau KAŽKUR išskaičiau visą šitą kebeknę. Pagrindinis klausimas skamba: "...kuris PERVAŽIUOS sankryžą...". Taigi, o idėja gana debiliška (mano manymu), tačiau tokia:
> >> >> > 
> >> >> > pirmas važiuoja #2 automobilis, įvažiuoja, ir išvažiuoja PIRMAS.
> >> >> > antras Į SANKRYŽĄ įvažiuoja #3 auto, tačiau manevro nebaigia, nes pamato iš priekio #1, kuriam jis kirs judėjimo kryptį.
> >> >> > kai #3 stovi sankryžoje, tada važiuoja #4 automobilis (jis iš sankryžos išvažiuoja ANTRAS)
> >> >> > Kai pravažiuoja #4, tada važiuoja #1 automobilis, taigi jis iš sankryžos išvažiuoja TREČIAS.
> >> >> > Kai #1 auto jau prasilenkia su vis dar sankryžoje stovinčiu #3, pastarasis pajuda. Tačiau dėl to, kad prasilenkimo metu #1 juda, o #3 stovi, taigi #1 iš sankryžos išvažiuoja TREČIAS, o tik pats paskutinis iš jos išvažiuoja vargšelis #3.
> >> >> > 
> >> >> > Debiliška, labai debiliška sistema. Kaune Žeimenos sankryža tokia, bet aš #3 vietoje nelaukiu jokių mukų iš šalutinio priešpriešiais esančio kelio, o apipypinu, jei lenda asilai. Tupi šalutiniame - lai ir tupi, kol aš baigsiu manevrą.
> >> >> > 
> >> >> > J.
> >> >> > 
> >> >> > "rembo" <rembo@nenugalimas.tikrai> wrote in message news:he2ugu$55p$1@trimpas.omnitel.net...
> >> >> >> kodel trečias automobilis yra 1, o ne 4?
> >> >> >> 
> >> >> >> Galvojau, kad 3 ir 2 vienu metu pravažiuoja pagr. keliu, o po to 1 ir 4 
> >> >> >> reikia žiūret kuris kuriam kliūtis iš dešinės, nes abu atvažiuoja iš 
> >> >> >> šalutinių kelių, jų abiejų lygiavertiškumas vienodas, tad tas kuris turi 
> >> >> >> kliūtį is dešines ją praleidžia.
> >> >> >> 
> >> >> >> 
> >> >> >> 
> >> >> >>