Tema: Re: Dyzeline M
Autorius: Arnas
Data: 2009-08-11 10:04:50
o kodel ne? ar 100kg skirtumas >2T sverianchiom karvem yra kazhkas labai 
daug ka lemianchio? :)

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:h5r4t3$d3t$1@trimpas.omnitel.net...
> X6 atitinka Q7? Apie ka chia mes? :)
>
> -- 
> Dainius
>
>
> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
> news:h5r4of$csk$1@trimpas.omnitel.net...
>> nezhinau ka tu ce nori yrodyt, bet X6 kuris pagal klase +- atitinka Q7 
>> vistiek begejas iki 100 greichiau net su ne lokomotyviniu torku. Plius 
>> dar yra X6 M, pas Q7 kiek zhinau analogu jam nera, irgi ne lokomotyvinis 
>> torkas bet iki 100 jau ant sekundes ruko. Taip kad pasakymas "vis vejasi 
>> audi" yra kiek drasokas ;) aishku ce kvaili tutishki varpos matavimaisi 
>> bet pats kolega pradejot :)
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:h5r3vn$bkn$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tipo Q7 nepanashi i lokomotyva?
>>>
>>> -- 
>>> Dainius
>>>
>>>
>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>> news:h5r3nn$b9e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ir beje kam 2wd reikalinga daugiau nei 1000Nm? Jau tokia karve kaip 
>>>> brabus K8 (w220) su berods nepilnais 800nm jau nuraudineja ratus ant 
>>>> sauso asfalto prie ~60 nx jum tas lokomotyvo torkas lengvojoj mashinoj?
>>>>
>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>> news:h5r3c6$ap5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> atsipeikek dainiau gi kalbu apie V12 biturbo o ne atmosferika, kokie 
>>>>> dar 630Nm ? :) ten jei neklystu ~1200nm bet limituojama ties 999
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:h5r2q3$9t4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> cia gal labiau, kad parodyt "o mes galim ir taip"?
>>>>>>
>>>>>> kita vertus, S63 AMG turi 630NM prie 5200rpm., Q7 V12 - 1000NM prie 
>>>>>> 1750rpm. Su vidutinem kuro sanaudom 15ltr/100 vs 9.3ltr/100. Kaip 
>>>>>> pazhiuresi.... :)
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> Dainius
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>>>> news:h5r0il$727$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> ash taip pat nesuprantu kam tie V12 tdy. Kad ant poros litru mieste 
>>>>>>> mazhiau valgytu? Nes torko uzhtenka sochiai ir pas V12 biturbo 
>>>>>>> benza, pas mb berods ribotuvas yra prie 1000Nm, tai kam tas 
>>>>>>> traktorius reikalingas?
>>>>>>>
>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:h5r0bv$6pc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> nu jo bmw neturi v12 tdi, bet siaip as ir nelabai suprantu 
>>>>>>>> paskirties tokio dyzelio, nes nei vaziuoja jis taip kaip vaziuotu 
>>>>>>>> toks bendzas, o ir ekonomiskumu nelabai pasizymi.:)Audi uztai 
>>>>>>>> neturi v12 biturbo benzo.:)
>>>>>>>> O siaip tai sita diskusija neturi prasmes jeigu taip rimtai.
>>>>>>>> -- 
>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:h5qv9s$5m1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> jei ta pati parashyciau Audi grupse sukeites vietom markes - butu 
>>>>>>>>> tiek pat tiesios. Plius, kaip ir sakei, BMW ne visai Audi 
>>>>>>>>> produkcijai turi ka prieshpastatyt
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:h5qulv$521$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> atsiprasau per kuria cia vieta vejasi BMW audine?, kiek skaitau 
>>>>>>>>>> straipsniu (o skaitau tikrai daug) tai ilsisi audine su dyzeliais 
>>>>>>>>>> pastoviai, nekalbu apie le mansus arba q7-tus su V12Tdi, kur 
>>>>>>>>>> bmwas isviso negamina kazkokio analogo.
>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:h5pu7b$ile$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> nu. Vis vejasi ta Audi, vejasi.... :)
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:h5ptja$i51$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> http://www.worldcarfans.com/109072220602/bmw-considers-diesel-engine-for-m-series
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>