nu tai uzhtai ir negirdi, kad nera garso izoliacija. Shniokschia kaukia viskas.... :) -- Dainius "Dede_Pranas" <dedepranas@gmail.com> wrote in message news:h5skhr$j5i$1@trimpas.omnitel.net... > p.s. dyzelis 4 cilndris, blia, su vYbracYje > > "Dede_Pranas" <dedepranas@gmail.com> wrote in message > news:h5skg6$j42$1@trimpas.omnitel.net... >> pora kartu pastuksenk galva i siena - kamstukai is ausu iskris ir >> nereikes fantazuot daug :) >> galiu pateikt 11 m senumo japoniska (skaityti su hujova garso izoliacija, >> nu cia tipo gruspo egzpertai geriau paaiskintu kodel) dyzeli, kur tu >> sededamas salone prie kokiu 90-120kmh ir nematydamas, kad raudonas tacho >> prasideda nuo 5 krpm gyvenime nepasakytum, kad vaziuoji su dyzeliu:) >> vaikai (juzefas tae tarpe) baikit svaigt apie tai, ka tik matet is tolo >> :d >> >> >> >> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >> news:h5s2dr$t00$1@trimpas.omnitel.net... >>> Gal pas lor`a laikas? ;) >>> Man siaip patinka dyzelio privalumai, bet nx idealizuoti? Dar nesutikau >>> dyzelio, kurio neitu atpazinti pagal garsa. Taip, siuolaikiski tylesni, >>> maziau vibraciju, bet vis tiek kriokia ir vibruoja >>> >>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >>> news:h5s0ih$qh9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai kad jau e28 td pagal garsa nelabai atpazinsi dizeli, o ka kalbet >>>> apie modernesnius. daugiau nei 4 cilindrai- jau vibracijos nera, >>>> tiksejimo garsa isduoda mechaninio siurblio pluzeriai... Kuris bent jau >>>> salone net e28 nelabai girdisi. >>> >>> >> >> > >