Tema: Re: Dyzeline M
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-08-11 23:33:01
p.s. dyzelis 4 cilndris, blia, su vYbracYje

"Dede_Pranas" <dedepranas@gmail.com> wrote in message 
news:h5skg6$j42$1@trimpas.omnitel.net...
> pora kartu pastuksenk galva i siena - kamstukai is ausu iskris ir nereikes 
> fantazuot daug :)
> galiu pateikt 11 m senumo japoniska (skaityti su hujova garso izoliacija, 
> nu cia tipo gruspo egzpertai geriau paaiskintu kodel) dyzeli, kur tu 
> sededamas salone prie kokiu 90-120kmh ir nematydamas, kad raudonas tacho 
> prasideda nuo 5 krpm gyvenime nepasakytum, kad vaziuoji su dyzeliu:)
> vaikai (juzefas tae tarpe) baikit svaigt apie tai, ka tik matet is tolo :d
>
>
>
> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
> news:h5s2dr$t00$1@trimpas.omnitel.net...
>> Gal pas lor`a laikas? ;)
>> Man siaip patinka dyzelio privalumai, bet nx idealizuoti? Dar nesutikau 
>> dyzelio, kurio neitu atpazinti pagal garsa. Taip, siuolaikiski tylesni, 
>> maziau vibraciju, bet vis tiek kriokia ir vibruoja
>>
>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message 
>> news:h5s0ih$qh9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai kad jau e28 td pagal garsa nelabai atpazinsi dizeli, o ka kalbet 
>>> apie modernesnius. daugiau nei 4 cilindrai- jau vibracijos nera, 
>>> tiksejimo garsa isduoda mechaninio siurblio pluzeriai... Kuris bent jau 
>>> salone net e28 nelabai girdisi.
>>
>>
>
>