p.s. dyzelis 4 cilndris, blia, su vYbracYje "Dede_Pranas" <dedepranas@gmail.com> wrote in message news:h5skg6$j42$1@trimpas.omnitel.net... > pora kartu pastuksenk galva i siena - kamstukai is ausu iskris ir nereikes > fantazuot daug :) > galiu pateikt 11 m senumo japoniska (skaityti su hujova garso izoliacija, > nu cia tipo gruspo egzpertai geriau paaiskintu kodel) dyzeli, kur tu > sededamas salone prie kokiu 90-120kmh ir nematydamas, kad raudonas tacho > prasideda nuo 5 krpm gyvenime nepasakytum, kad vaziuoji su dyzeliu:) > vaikai (juzefas tae tarpe) baikit svaigt apie tai, ka tik matet is tolo :d > > > > "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message > news:h5s2dr$t00$1@trimpas.omnitel.net... >> Gal pas lor`a laikas? ;) >> Man siaip patinka dyzelio privalumai, bet nx idealizuoti? Dar nesutikau >> dyzelio, kurio neitu atpazinti pagal garsa. Taip, siuolaikiski tylesni, >> maziau vibraciju, bet vis tiek kriokia ir vibruoja >> >> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >> news:h5s0ih$qh9$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai kad jau e28 td pagal garsa nelabai atpazinsi dizeli, o ka kalbet >>> apie modernesnius. daugiau nei 4 cilindrai- jau vibracijos nera, >>> tiksejimo garsa isduoda mechaninio siurblio pluzeriai... Kuris bent jau >>> salone net e28 nelabai girdisi. >> >> > >