On Mon, 15 Feb 2016 11:10:57 +0200, As wrote: > Bet tai kai nesamonigos snekos. > Kam tas shudas I6 2l reikalingas? Man pvz. > Taigi aiskiai parase - 70 ar kiek ten % vartotoju galvoja, kad 1er > varoma priekiu. Isvada - pirkejui px, kiek ten tu cilindru, kas ka varo > ir t.t. Visai tas negroja. Taip, o dauguma valgo makdonaldsuose ir px jiem tie steikai. Reiskia siol steikai paskelbiami nereikalingais, nebent isskyrus ta atveji kai po 100$ uz 100g :) > Tai del kazkokio ackariko informatiko gaminti 2.0l I6? Kam to reikia? > Visiems uzteks 2.0L I4 su turbinomis, o kam jau reikia tu I6, tas i > visokius gaidzius neziuri, ir iskart ima 3.0 I6 ir t.t. > Juk pasimoke per tiek metu, prigamine nesamoniu M54 2.2i, 2.5i ir t.t Kodel nesamoniu? Jei anuos pirko reiskia ju pirkejams nesamones neatrode. > Pasidare anlizes pries 15metu jau, kad del dvieju asilu, kurie pirko > 320i e46 ar 520I e39 koki universala, nx is vis ju gamyba uzsimineti? Ir > gamybos islaidos didesnes, bereikalingi artikulai, o vartotojui > nusispajuti ir visiskai to nereikia. Taip jei paziuret i statistika, tai beveik galiu lazintis, kad tu "nesamoniu" anais laikais parduota daugiau nei tikru "330". > Is pardavimu/pelnu matosi, kad bmw tokia politka sekmingai veikia, nors > paskutini menesi mersai jau aplenke, pagrinde kinu rinkoje. Kaip tokia politika veikia pasimatys po kurio laiko kai ju imidzas bus formuojamas dabartines produkcijos, o ne praeities legendu. -- kthxbai.