Tema: Re: ups.....
Autorius: pVytautas
Data: 2016-02-27 10:11:02
Fig zino bet pascatas dyzelkis butent taip elgiasi t.y. praso/rekomenduoja 
visur vaziuot 1500-2000 rpm zonoje.
O jus turbut sukat varikli iki 3000 ir tada atmetate sankaba kad startuoti. 
Tada taip jokio lago ir 2000 neaktualu.


"Arnas"  wrote in message news:narlbk$rhu$1@trimpas.omnitel.net...

mazoka ir dyzeliui :) bet kaip minejau priklauso kam naudot, jei kruizinimui
6-ta pavara su mazu loadu tai ok, bet 100% gazo duociau tik >2000rpm,
sveikiau smagraciui.

"Dainiushas"  wrote in message news:narkce$rar$1@trimpas.omnitel.net...

o tai dyzeliui 1500rpm tai jau čia normaliai?


On 2/27/2016 9:21 AM, Arnas wrote:
> o kur tu isskaitei kad kazkas kasdiena ties 7000rpm vazineja? tiesiog
> benzui 1500rpm jei ne kruisint su maza apkrova o akseleruotis yra per
> mazai. nesvarbu atmosferikas ar turbo.
>
> "pVytautas"  wrote in message news:naq8ni$itf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Nezinau ar labai gudru vazinet ties 7krpm.
> Kiek vazinejau su bendzu tai 6-7krpm tik VAZ prisirekdavo.
> Veliau A100 2,3 ir Vento 1,8 tokiu RPM praktiskai nemate. Nes tolko is to
> nebuvo.
>
> "Arnas"  wrote in message news:naor41$sd2$1@trimpas.omnitel.net...
>
> iki 2000rpm kas vyksta pas benzina nezhinau ar man aktualu. kai rpm
> skale ne
> iki 4500rpm o iki 6500-7000rpm tai nezhinau ar vazhinet ant 1500rpm yra
> labai gudru. Esme kad
> senoviskas 20-ies metu VW 1.8T be jokiu tiesioginiu ipurskimu, vanosu,
> valvetronicu ar mandru kriaukliu mieste vaziuoja smagiau nei analogiskas 
> L6
> bmw 2.0i o ir sanaudos mazesnes.
>
> Kad labai panasios sanaudos, sakyciau vienodos.
>
> Tikiu kad nesunkiai buvo galima padaryti VW 1.8 su tais paciais 150hp be
> kriaukles bet tada lagas butu ne iki 2000rpm o iki 5000rpm, taigi...
>
> Spirita deginant ir netokiu lempiniu kilovatu galima pripaisyti bet gi ne
> apie tai.
>
> "pVytautas"  wrote in message news:nanmj5$kap$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti
> zmones
> skundesi.
>
> "Arnas"  wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi nei
> DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato b5
> kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik krekzde
> baubia pacanskai bet su passatu lygiom gali eiti tik dirbant intevale
> 5000-6500rpm. Passatas vaziuoja nuo pat zemu ir aisku neblogiau
> 5000-6500rpm
> intevale. Baubimo aisku ner bet valgo pora litru mieste maziau, vaziuot
> maloniau.
>
> "Invertuota panda"  wrote in message
> news:nal6uk$kte$3@trimpas.omnitel.net...
>
> On Wed, 24 Feb 2016 22:30:29 +0200, Dainiushas wrote:
>
>> nespecas forduose,  bet oubi jau 1995tais pūtė praktiškai nuo pradžių.
>> Tipo dabar jau nebesigauna?
>
> Klausimas ar tikrai nuo pradziu pute ar tik kiek anksciau nei tuo metu
> buvo iprasta. Fizikos kaip zinia neapgausi.
> Ne veltui veliau i savo TSI dejo koNpresoriu ir kreukles kombinacija. Nes
> kreukle ant apacios nepute tiek kiek reikejo. Tipo anksciau mokejo bet
> veliau pamirso? :)
>