Fig zino bet pascatas dyzelkis butent taip elgiasi t.y. praso/rekomenduoja visur vaziuot 1500-2000 rpm zonoje. O jus turbut sukat varikli iki 3000 ir tada atmetate sankaba kad startuoti. Tada taip jokio lago ir 2000 neaktualu. "Arnas" wrote in message news:narlbk$rhu$1@trimpas.omnitel.net... mazoka ir dyzeliui :) bet kaip minejau priklauso kam naudot, jei kruizinimui 6-ta pavara su mazu loadu tai ok, bet 100% gazo duociau tik >2000rpm, sveikiau smagraciui. "Dainiushas" wrote in message news:narkce$rar$1@trimpas.omnitel.net... o tai dyzeliui 1500rpm tai jau čia normaliai? On 2/27/2016 9:21 AM, Arnas wrote: > o kur tu isskaitei kad kazkas kasdiena ties 7000rpm vazineja? tiesiog > benzui 1500rpm jei ne kruisint su maza apkrova o akseleruotis yra per > mazai. nesvarbu atmosferikas ar turbo. > > "pVytautas" wrote in message news:naq8ni$itf$1@trimpas.omnitel.net... > > Nezinau ar labai gudru vazinet ties 7krpm. > Kiek vazinejau su bendzu tai 6-7krpm tik VAZ prisirekdavo. > Veliau A100 2,3 ir Vento 1,8 tokiu RPM praktiskai nemate. Nes tolko is to > nebuvo. > > "Arnas" wrote in message news:naor41$sd2$1@trimpas.omnitel.net... > > iki 2000rpm kas vyksta pas benzina nezhinau ar man aktualu. kai rpm > skale ne > iki 4500rpm o iki 6500-7000rpm tai nezhinau ar vazhinet ant 1500rpm yra > labai gudru. Esme kad > senoviskas 20-ies metu VW 1.8T be jokiu tiesioginiu ipurskimu, vanosu, > valvetronicu ar mandru kriaukliu mieste vaziuoja smagiau nei analogiskas > L6 > bmw 2.0i o ir sanaudos mazesnes. > > Kad labai panasios sanaudos, sakyciau vienodos. > > Tikiu kad nesunkiai buvo galima padaryti VW 1.8 su tais paciais 150hp be > kriaukles bet tada lagas butu ne iki 2000rpm o iki 5000rpm, taigi... > > Spirita deginant ir netokiu lempiniu kilovatu galima pripaisyti bet gi ne > apie tai. > > "pVytautas" wrote in message news:nanmj5$kap$1@trimpas.omnitel.net... > > Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti > zmones > skundesi. > > "Arnas" wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net... > > ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi nei > DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato b5 > kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik krekzde > baubia pacanskai bet su passatu lygiom gali eiti tik dirbant intevale > 5000-6500rpm. Passatas vaziuoja nuo pat zemu ir aisku neblogiau > 5000-6500rpm > intevale. Baubimo aisku ner bet valgo pora litru mieste maziau, vaziuot > maloniau. > > "Invertuota panda" wrote in message > news:nal6uk$kte$3@trimpas.omnitel.net... > > On Wed, 24 Feb 2016 22:30:29 +0200, Dainiushas wrote: > >> nespecas forduose, bet oubi jau 1995tais pūtė praktiškai nuo pradžių. >> Tipo dabar jau nebesigauna? > > Klausimas ar tikrai nuo pradziu pute ar tik kiek anksciau nei tuo metu > buvo iprasta. Fizikos kaip zinia neapgausi. > Ne veltui veliau i savo TSI dejo koNpresoriu ir kreukles kombinacija. Nes > kreukle ant apacios nepute tiek kiek reikejo. Tipo anksciau mokejo bet > veliau pamirso? :) >