tai dabar be 340i kitko negalesi imti, 330i yra 4 kaushu o visokie 318i 3ju cilindru. turbut su laiku pasikeis ir malonumo samprata ;) nors dauguma vazhineja su 6 cyl dyzeliais betmenais ir kosmosais (e65) gal man paaishkins ten kame malonumas ir garsas? ;) "Bomanz" wrote in message news:nah3ne$sbl$1@trimpas.omnitel.net... hi hi, "veržlių maišas" :) Šaip jo, kokiam Pasate gal ir nesvarbu ar 4 kaušai su turbina, ar 6 atmosferiniai. Kad tik gerai trauktų startuojant nuo šviesoforo. Bet BMW, kuris perkamas vairavimo malonumui - tik šešių cilindrų. Visai kitas garsas ir jausmas. Kitaip nx jis reikalingas jei yra pigių negendančių Tojotų? On 2016.02.22 21:08, Invertuota panda wrote: > On Mon, 22 Feb 2016 14:16:33 +0200, Dainiushas wrote: > >> tik tie hondos garsiai rėkė mažai važiavo ir daug rijo. skirtingai nuo >> šitų naujų. > > Skirtingai? Tik nereikia lElE, sitie nauji downsaizinti palyginti su > tokio pat galingumo "senom" sesiukem ir rekia ir nevaziuoja. > > Pvz pabandyk siais laikais surast modernu varikli, kuris nebarsketu > dyzelis, t.y. traXtorius. Tarkim Audi A4 su TFSI varinkeliu - pagal garsa > grynas dyzelis. Kas 50keuru kainos masinai yra visiskas levakas. > > Va dabar ant ukies yra 1.4TFSI. Irgi grynas zyzelis, sito verzliu maiso > fone seno hondos VTEC'o garsas yra praktiskai simfonija. >