vibruoja smegenys nuo zinojimo, o paskui persimeta ir zemiau "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:nbheq0$3sr$1@trimpas.omnitel.net... > tai jei y 7er pirma karta istorijoj dedamas 4cyl benzas turbut ten nera > labai tragedija ir nevibruoja salonas kaip vibratorius ne? > > "Invertuota panda" wrote in message > news:nbf3id$fnp$8@trimpas.omnitel.net... > > On Mon, 29 Feb 2016 09:20:15 +0200, Arnas wrote: > >> ash neneigiu kad sheshiukes yra geriau, tai savaime suprantama, bet >> visgi koncepcija, kad cilindre turet apie puse litro yra optimalu, >> manau, yra teisinga. Beje apsviesk mane pro kuria vieta L6 2.0 be >> turbos turetu traukti geriau uzh L4 2.0 be turbos (arba kol ji tarkim > > Aiskinant "ant pirstu": nes L6 naturaliai geriau isbalansuotas ir vietoj > 4 smugiu didele kuvalda kala 6 mazesniais plaktukais. Tuo paciu ir kelia > mazesnes vibracijas. Traxtorininkiams ir sportininkams zinoma px, o man > ne. > > Kas del "optimalumo" tai dafiga visko siuolaikiniame automobilyje yra > todel, kad patinka, o ne todel, kad optimalu. > Pvz siuolaikiniai zemo profilio volai realiai yra totaliai neoptimalus, > tiek koNforto tiek benzo sanaudu tiek dinamikos poziuriu. Ale tauta > montuojasi ir vazineja ir visiems px tos sanaudos ir dinamika. > > Jei jau ziuret optimalumo, tai bnv apskritai reiktu nustot gamint > iprastus variklius ir pereiti prie priuso konTSepto. > > -- > kthxbai.