tai dabar galima paburzginti F10 535i lygiai taip pat :) neatmosferikas bet who cares ir L6 garsas ir vaziuoja puikiai :) "news reader" wrote in message news:ncgopd$ssv$1@trimpas.omnitel.net... Butu ten kuo nors geriau tai pilna butu prigaminta, o dabar realiai tai mirsta N/A 6cyl. Vazinejau su 530i truputi - vienintelis ten privalumas tai ant N paburzginti ir paklausyti "grazaus garso". Suprantama, kad del tokio "privalumo" jis niekam nereikalingas. svyt <juzila@mail.ru> wrote: > Nevazineje su 6L nesupras. As pamenu irgi domejausi kuo geriau 6 > cilindrai tos pacios kubaturos variklyje, visi truke peciais. > Dabar netikiu,kad yra tokia pazanga ir stebuklai, kol > neisitikinsiu kitaip tvirtinsiu kad ypac dizelyje turi but bent 5 > cilindrai (teko matyt tokiu volvu, dirba daug maz > pakenciamai) > Man pries 10 metu cia aiskino kad baigt su senienom sest i > siuolaikine, nu sedau i tuomet grupso nuomone siuolaikine? Ka > radau? Windausus ant ratu, jokio is esmes progreso, tik dar > labiau nepatikima aparata, kur net neverta irankiu veziotis, jei > suges pakeliui net nezinosiu kur gedimo ieskoti. Jei tai pazanga, > man jos nereikia. Nu traukia truputi geriau, bet ar as i rali > ruosiuos? Su e28 524td dalyvaudavau megeju raliuose ir dar > pakraudavau kitiems paruostiems bolidams. >