isskyrus tai, kad i tolimesne kelione kraudavai puse bagazines manta, o kita puse irankius beigi detales :) ir neveltui rusyne didesniuose keliuose kas kokius 25km aiksteles su estakadom pastatytos, oj neveltui... :) 2011.07.07 11:35, Dainiushas rašė: > tai niekas nesakė, kad kapitalkė jam nebuvo daryta. Ir variklis buvo > pakeistas po važinėjimo vandeniu, bo antifrizo taip pat nelabai buvo :). > Berods po taip 300kkm. > > Bet principe tai prisiminimai apie aną tikrai neblogi, nebuvo kažkas > labai baisiau nei dabartinių automobilių ekploatacija. > > On 07/07/2011 11:21 AM, spakainas wrote: >> Nu sorry bet netikiu kad maskvekas šitiek be kapitalkės atlaiko ;] >> Turėjom ir mes egzempliorių, 100k neatlaikė variklis. Nu nebūdavo tais >> laikais gerų tepalų. >> >>> cit apie maskvičius, 400kkm nuvažiavo ir nieko ten baisaus toj duobėj >>> nebuvo. > -- MaRiUs Kaunas