niekad jame nebuvo jokių detalių, įrankių buvo, bet nepamenu, kad būtų prireikę. On 07/08/2011 09:40 AM, MaRiUs wrote: > isskyrus tai, kad i tolimesne kelione kraudavai puse bagazines manta, o > kita puse irankius beigi detales :) ir neveltui rusyne didesniuose > keliuose kas kokius 25km aiksteles su estakadom pastatytos, oj > neveltui... :) > > 2011.07.07 11:35, Dainiushas rašė: >> tai niekas nesakė, kad kapitalkė jam nebuvo daryta. Ir variklis buvo >> pakeistas po važinėjimo vandeniu, bo antifrizo taip pat nelabai buvo :). >> Berods po taip 300kkm. >> >> Bet principe tai prisiminimai apie aną tikrai neblogi, nebuvo kažkas >> labai baisiau nei dabartinių automobilių ekploatacija. >> >> On 07/07/2011 11:21 AM, spakainas wrote: >>> Nu sorry bet netikiu kad maskvekas šitiek be kapitalkės atlaiko ;] >>> Turėjom ir mes egzempliorių, 100k neatlaikė variklis. Nu nebūdavo tais >>> laikais gerų tepalų. >>> >>>> cit apie maskvičius, 400kkm nuvažiavo ir nieko ten baisaus toj duobėj >>>> nebuvo. >> >