Tema: Re: Vejapjoves
Autorius: Yvl
Data: 2014-04-24 16:07:58
o siaip tai susirask galimybe pabandyt su troleibusu pjaut ir su benzinine -
ant savo kailio pajausi skirtumus ir privalumus vienos ir kitos bus
paprasciausia :)

"mYnDe"  wrote in message news:ljb0n0$sb6$1@trimpas.omnitel.net...

Vasaros gale teks ir man kazkuria is jusu diskutuojamu isigyti. Linkstu prie
benzinines savaeiges. Kylo klausimas, kiek kainuoja tas kasmetinis peiliu
galandinimas ir serviso atlikimas(tepalai,zvake, gal dar kas)
Aciu.