Tema: Re: Vejapjoves
Autorius: lllll
Data: 2014-04-24 17:02:58
Vien jau ta frazė - "nelabai mokėjai juo naudotis" - kokiam velniui man
tokia vejapjovė, kuria turiu mokintis, kaip naudotis? Gal dar teises
išsilaikyt? Elektrinei pajungei laidą ir eini, na dar aukščius
pasireguliuoji...
Na ir jau anksčiau minėtasis svoris... Ne, aš nesu vyras, ir manęs visai
nežavi tai, kad nusikalu vien kol nugabenu iki žolės (savaeigė tik
pjaunant, o iki ten stumk trauk ir kaip nori, įskaitant kilnojimą per
įvairius laiptelius ar slenksčius), o kieme su tokia ir sukiotis
nepatogu - per didelė.
Jei jūsų aplinkybėms tinka ir jus tenkina - valio. Kaip minėjau, laidas
man mažesnė problema, kai galiu jį atjungt ir bet kur vienoje rankoje
nusinešt mašiną.

lllll