Tema: Re: Vejapjoves - NUPIRKTA
Autorius: eimaz
Data: 2014-04-27 00:40:35
tai aš pasirodo dar blogai darau, kad seną žolę prieš sezoną išaeruoju? :)
pažįstamas sode porą metų irgi senos žolės nesurinkinėdavo o mulčiuodavo,
tai dabar samanų negali atsigint. trašom jau daugiau išleido nei būtų
sumokėjęs darbininkam kurie žolė būtų sugrėbę :)

"tomasz"  wrote in message news:ljh1pa$e4b$1@trimpas.omnitel.net...

jei tingi ispylinet, mulciavimo priedo pagalba peilis smulkiai susmulkina
zole ir paskleidzia pievoj, gaunasi kaip trasa.

--

t.