Tema: Re: Vejapjoves
Autorius: bzik
Data: 2014-04-24 16:20:23
man negatyvas vien dėl svorio. Jei pjaučiau tik aš, gal kaip nors, bet pusę
pjovimų padaro žmona, kuriai ir 21kg elektrinė buvo nepatogi, tad dabar 13kg
rotak'as džiugina. Savaeigei nėra vietos. Be surinkimo lengvesnės, bet prie
namo tokia netinka. Tad lieka elektra ar akumuliatorinė, kuri dėl 2x
didesnės kainos ir laike mirsiančių akumuliatorių mažiau patraukli

"Yvl"  wrote in message news:ljb1um$tih$1@trimpas.omnitel.net...

nezinau, koki lavona tu ten turejai, bet as apart kuro pylimo jau 4 metai
pats su ja daugiau nedarau NIEKO (ziemos gale nuvezu I servisa tepalus
pakeist ir peili pagalast bei siaip paziuret kas ir kaip). kokius tu ten
varztukus kur sukiojai? (gal del to ir neveike niekas normaliai) zodziu
paturejai kazkoki nedadaryta daikta, arba nelabai mokejai juo naudotis - is
cia ir negatyvas :)

"lllll"  wrote in message news:ljb1au$suc$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip minėjau, kiekvienam savo. Mūsų dar ir svoris netenkino, valdymo
sunkumas dėl svorio, bėgiojimas paskui ją, užvedimas, varžtukų visų ten
reguliavimas, etc... na nelipo ir tiek.
Valio, jei esi (greičiausiai vyriškos giminės atstovas) toks, kuris moka
ir sugeba su technika krapštytis bei turi tam laiko.
Neįrodinėju, kad benzininė savaeigė geriau ar blogiau, tiesiog kad
netektų nusivilt nusipirkus patarimais pasirėmus ir atsiprašyt kito modelio.