Tema: Re: Vejapjoves
Autorius: spakainas
Data: 2014-04-25 10:04:25
Mano sesuo visai smulkutė - su savaeige važinėja ir vargo nemato, tam
juk ji ir savaeigė, kad nereiktų stumdyt - o kai galiniai varantys, tai
palenkei kiek ir ant dviejų ratų pervažiavai kur reikia. Jeigu jau
žoliapjovę NEŠIOT reikia, tai kas ten pas jus sklype, katlavanai ir
prieštankiniai apkasai gal? :D Taigi net į garažą įvažiuot gali su ja.
Aplink krūmus nesvarbu su kokia - vistiek idealiai neapeisi, o ant
dviejų ratų apvažiuoji be problemų ir "su vėjeliu".
Bandžiau pas uošvius ir su elektrine - nu tai ten hemorojus, sakyk ką
nori. Vien pasiruošimas pjovimui - kabelį vyniok, rozetės ieškok,
pastoviai žiūrėk kad neužkabintum, jei reikia atgal žoliapjovę patraukt
(aukštesnė žolė)- laidą atgal atmetinėk ir t.t. Ilgesnį plotą turi pjaut
gabalais, nes kabelio neužtenka. Man nepatiko.
Aij dar vienas momentas - jei jau visai išsipi$inėt, tai su savaeige
gali nuvažiuot iki konteinerio ir žolę išpilt, nereik rankom tampyt :D