Tema: Re: Židinys su išoriniu oro padavimu
Autorius: MS
Data: 2016-12-13 10:54:20
rekuperatorius, jeigu srautai daugmaž subalansuoti, židiniui įtakos neturi. Bet gartraukis tai traukia viską. Aišku galima pradaryti orlaidę ar langą.

Aš būčiau už išorinį padavimą. Kambario deguonis neprieko - kiek išeina per kaminą, tiek patenka pro plyšius/orlaides. Dar galima pagalvoti ir apie CO daviklį.