Tema: Re: ?idinys
Autorius: xc
Data: 2016-12-14 22:09:37
Exactly - ta 'ugniavietė' šimtą metų kūrenta nebuvo, čia mes, pablūdę
miestiečiai egzotikos užsimanėm. O bet tačiau įkūrinėjo tai sodybos
šeimininkai, taip kad be šalto kamino daugiau nieko kito negalėjo būt.

O bet tačiau tai verčia pagalvoti - turi namie daiktą, kurio kelias
dienas nepanaudojęs, po to 100% uždūminsi ir užterši namus. Klausimas -
jei pirkia ne dūminė, kiek kartų po pirmų kelių pasižaidimų, tokį daiktą
pasiryši kurti? Dūmai, suodžiai, pelenai ir t.t. bet kuriuo atveju
daugiau ar mažiau namus terš. Bet koks uždaras židinys/krosnelė/molinė
krosnis šiuo atžvilgiu bele kiek kartų praktiškesnė.