Tema: Re: Židinys su išoriniu oro padavimu
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2016-12-14 08:26:04
Pas mane kapsule buvo be isorinio padavimo, tai siek tiek modifikavau ir
padariau isorini padavima per 45mm metalini vamzdi. Tai kol uzsidega buna
atidaryta padavimas is kambario, o jau kai isidega tai is 45mm yra per daug.
Tiesa vamzdis gan trumpas apie 2m.

"Zaba"  wrote in message news:o2omo6$64v$1@trimpas.omnitel.net...

Negali buti abejoniu net, kad reikia irengineti zidini su oro padavimu is
lauko. Oro padavimui 160 mm diametro vamzdi lauko kanalizacijos
rekomentuoju, 110 mazoka (priklauso nuo vamzdzio ilgio). Bet klausimas ar
zidinio tikrai reikia?, nes is patirties buvo galvojama kaip faina va
sedesiu su brendziuku koja ant kojos uzsimetes prie jo, bet realybe yra
visai kita, tai tik ismesti nemazi pinigai - kainuoja ir pati kapsule ir
apdailos darbai... Jei noresi pasisildyti nama nuo jo cia jau vel bus kita
sneka (sokis su ortakiais ir pan.)