Tema: Re: Židinys su išoriniu oro padavimu
Autorius: Tomas
Data: 2016-12-13 15:59:10
Idealus variantas šildymo krosniai pamūryti.

"Saulius74901"  wrote in message news:o2ou6g$bfl$1@trimpas.omnitel.net...

Ši dilema man jau metai galvoje sukasi.
Man reikia, kad ji sugebėtų bent kiek pašildyti ne tik svetainę, bet dvi
patalpas už sienos.

Krosnele statyti svetainėje, o nuo kamino nuimti dalį šilumos ir atiduoti
meigmajam ir san. mazgui?
Kokiu būdu nimt šiluma nuo kamino?
Dargio ekonomaizeris?

žr. pav.