Tema: Re: Židinys su išoriniu oro padavimu
Autorius: bzik
Data: 2016-12-15 15:24:24
žiūrint kas yra šalia, kokia krosnelė. Pas mane šonuose tarpas konvekcijai -
metalas labiau šiltas nei karštas ir gali greta dėt ką nori. Galas kaista,
bet pavojų kelia tik tada, kai oro padavimas maksimalus ir malkos gerai
užkaitina. Esu kelis kart matęs kamino pajungimą rausvu. Kai pridarytas
padavimas, jokių pavojų. Daugiausia karščio per stiklą ir viršutinėj daly.
Džiaugiuos, kad židinio nestačiau. Vienintelis teorinis patobulinimas -
dūmus nuvest per sienelę. Bet akumuliacinių blokų kainos nedžiugina.

"VaidasB"  wrote in message news:o2ou0t$b8h$1@trimpas.omnitel.net...

pirk, kas tau tinka geriau. Turiu židiny, nesigailiu, nes krosnelė
atrodytų kaip bbs kaktoj.
Šildo geriau - taip, bet man to nereikia. Ir šildo iš visų pusių -
nepasistatysi šalia nieko, kas bijo karščio.