Tema: Re: Kaminas - zaibolaidis
Autorius: kardanas
Data: 2018-07-30 16:35:32
Nebesvaikit. Jūs matosi nesuvokiat kas yra žaibas ir kas per galia jo. Tik normali žaibosauga. Gyvas pavyzdys buvo mano akyse, pystelėjo į namą be žaibolaidžio, kai gretimas buvo su ir padegė. Žaibui neįsakysi kur pystelt. Turint kokybišką aktyvų žaibolaidį, šansų pagaut pystelėjimą daugiau, bet neturint jo, šansų būti padegtam daug daugiau. Elektros prietaisai abiem atvejais 99% mirs. Ir apskritai žaibas labai mėgsta stogo kampus pačiupinėt ir nebūtinai jie turi būt aukščiausi.