Tema: Re: Kaminas - zaibolaidis
Autorius: Gosha
Data: 2018-07-31 18:56:01
Jei pinigų neskaičiuoji tai, bet...
Aplink medžiai ir net aukštas vandens bokštas stovi.
Ar man verta investuoti kelis tūkstančius €?
Kažin.
Ar nedaryt nieko ar pačiam šiek tiek apsidrausti už kelis šimtus €.
Manau dauguma pasirinktų kompromisinį variantą...  Ką aš ir ketinu
daryt. Tik gaila kad diskusija čia nesirezga.
Va pasiaiškinęs matau kad gana nebrangūs iškrovikliai - tai puikus
dalykas kiekvienam namui. Tiesiog apsidraudimas už 100€