Tema: Re:Kaminas - zaibolaidis
Autorius: albinas
Data: 2018-07-31 23:41:15
Pasidomek pradziai zaibu statistika (kakzur buvo duomenys kiek
 sukelia gaisru per metus) ir paskaiciuok kiek investuotas euras i
 zaibosauga duos "grazos" statistikai. Jauciu bus atsiperkamumas
 koks 17:1, tai ar verta ten ka is vis daryt.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/