Tema: Re: Kaminas - zaibolaidis
Autorius: Evaldas
Data: 2018-07-31 06:33:29
Tamsta sioje srityje esate visiskas durnius. Arba gyvenkite be zaibolaidzio
toliau arba pasisamdykite tuos kurie supranta. Tik nebejuokinkite pasaulio
savo svaiciojimais.

"Gosha"  wrote in message news:pjn30b$1k0$1@trimpas.omnitel.net...

Yra. Nors truputi abejonės dėl jo rimtumo
Va dar kokį daiktą radau. Žaibą nuleistų į žemę manau.
https://flamanda.lt/index.php?route=product/product&path=202_249_250&product_id=6358