Tema: Re: Kaminas - zaibolaidis
Autorius: Evaldas
Data: 2018-08-01 18:21:32
Taip, mane realiai uzpisa nevykeliai kurie galetu tiesiog paklausti apie
dalykus kurius nesupranta. Bet ne, jie prisirankioja intenete visokiu dalyku
ir patys savimi patenkinti, nes atrodo sau labai gudrus klausia "ar tai tiks
man?"

"Vytenis P."  wrote in message news:pjrjrr$dk3$1@trimpas.omnitel.net...

> Žaibolaidį, elektrą, stogą ir viską kas pavojinga galima įsirengti
> patiems.
> O tas žinantis forume galėtų bent patarti kaip apsaugoti vidinius el
> tinklus. Tam rodos iškroviklio pakanka?
> Atsakymas 'Tu durnas', atsiprašau, netinka.

Kad Evaldas dar niekada čia nesublizgėjo nei kultūra, nei intelektu.
Eilinis "rabotiaga" ir tiek, tai nereikia iš jo reikalauti kažko daugiau -
toks jų bendravimo stilius