As dar stebiuosi kaip mes turedami tokius zinovus kam nors karo nepaskelbem :))) "Koscejus" <kosejas@gmail.com> wrote in message news:gpoo90$uv1$1@trimpas.omnitel.net... > eina sau, bet tu "siaip" gaudais.. is kur tokios zinios? > > On 2009-03-15 14:41:07 +0200, "siaip" <s@s.s> said: > >> kiek pamenu kazkada diskutavau ta tema, tai pas rusu lektuvus su elektronika >> neviskas gerai budavo. Pas amerikiecius tarkim imam F-22 Raptor, jo >> galimybes: >> >> 1. pirmiausia jis yra "air superiority" klases "fighter'is" t.y. >> naikintuvas. air superiority terminas reiskia "pranasumas ore". Jie skirti >> patekti ir perimti prieso oro erdve. >> 2. F-22 naikintuvai yra uzdrausti eksportuoti istatymiskai. Kitaip tariant, >> Jungtines Valstijos nenori kad ju geriausias kurinys butu naudojamas kitu >> saliu oro erdvese. Jei norit - pirkit F-15,16 dizaina, na dar F-35 yra, >> sitas naujas pakankamai.. >> 3. Greitis - 2 machai (2x virsija garso greiti, 2120 km/h), neblogai, taciau >> absoliucios jo greicio galimybes nera zinomos. Tiesa, yra viena labai >> naudinga F-22 savybe - jis gali islaikyti virsgarsini greiti nenaudodamas >> "afterburneriu" (nezinau kaip reiketu isversti i LT kalba, cia technine >> lektuvo detale, panasiai kaip automobiliuose nitro azotas, kad padidinti >> pagreiti). >> 4. ypatingai gerai valdomas ("departure resistant"), galima atlikti manevrus >> su aukstais atakos kampais, tokius kaip Pugaciovo Kobra, Herbsto manevras, >> pastovus atakos kampas gali buti 60 laipsniu ir lektuvas vis tiek valdomas. >> 5. savaime aisku tai yra stealth naikintuvas. jo neaptinka radarai. Prikista >> kruva technologiju. Tarkim toks daiktas kaip "Low probability of Intercept >> Radar" reiskia kad lektuvas yra sukurtas taip kad butu sunkiai aptinkamas >> pasyvios radaru detektavimo sistemos tuo metu kai jis iesko taikinio arba >> seka ji. kitaip tariant, pats islikdamas nematomas, jis puikiai gali >> fiksuoti ir taikyti kitus. Ka dar gali daryti ? F-22 radaras gali reguliuoti >> savo emisijas kad perkrautu prieso radaru sensorius t.y. elektronine ataka. >> 6. "mini-AWACS". o cia jau prasideda visai kito lygio zaidimas. tai >> sutrumpinimas "airborne warning and control system". Ka galima su tuo >> nuveikti ? Tarkim skrenda F-22 raptorius kartu su F-15 ar F16 kurie tarsi >> padejejai. Raptorius gali nustatyti taikinius savo padejejams ir netgi >> nustatyti ar 2 draugiski kolegos "target'ina" ta pati taikini. Kitaip >> tariant, jis vadovauja visam paradui kaip koks dirigentas orkestrui. >> Nesunkiai paskirsto taikinius. Vienas karys - lauke ne karys :) >> >> del SU-47.. Taip tai idomus lektuvas, kitokia sparnu konfiguracija. Ziurim >> greicius: >> >> Su-47 - 2.34 mach (2500 kmh) vs F-22 - 2.25 (2410 km/h) - labai jau >> nedidelis skirtumas. >> >> Plius Sukhoi neturi "supercruise" feature, o cia labai geras dalykas. >> dauguma naikintuvu kad pasiektu virsgarsini greiti naudoja tuos >> "afterburnerius". trukumai - jie yra neefektyvus, reikia dafiga kuro, be to >> radarai gali fiksuoti afterburneriu veikla. Kitaip tariant, supercruise as >> suprantu kaip lektuvo galejima skristi virsgarsiniu greiciu pakankamai ilga >> laika, o ne "isspaudziant visa paraka iki dugno kelioms minutems"... >> tiesa, rusai supercruise feature irgi planuoja deti i savo lektuvus, bet >> panasu kad dar visa tai testineje stadijoje... >> >> nu va, paskaiciau wiki :)) > >