TAvo nuomone gali but teisinga.... bet dr manau kad dauguma perka tuos visus XT ar XTR su visokiom FOX sakem vien del mados reikalo ...o paskui vazineja lygiai taip pat ramiai kaip ir as.. nusiperka remus ten is to lengvo plono aliuminio.. ir po to stebisi kad anas suluzo.. ar sulinko... finale kiek ten tas remas lengvesnis iseina 500g? 700g? tai gal lengviau nuo bambos numest 3 kg ir ziurek nereikes uz dvirati permoket 3 kartus.... Rokas Ražanauskas 867122453 Kaunas "CodeC" wrote in message news:jnrsnd$j2r$1@trimpas.omnitel.net... On 05/02/2012 06:28 PM, Rokas wrote: > tai ar pas mus cia su broliu tokie negendantys dviraciai papuole? nes > tiek brolio tiek mano dviraciams jokio remonto neprireike (nors buvo > vezami kasmet pas tuos pacius remontininkus kaip ir anie dviraciai > patikrai) ar ten tie anie visi tokie nieko gero..? > > P.S. ir dar mano paties svoris apie 110kg... o tu visu Focusistu iki > 70-80kg > jei tai turi itakos detaliu devejimuisi... manau, kad cia bus viens is atveju, kai lyginami skirtingi dalykai. tu viska vertini patvarumo, ilgaamziskumo atzvilgiu. o jie galbut performance. o kaip zinia, didelio performance ilgaamziskumas mazesnis. kokiam F1 gi nekeicia tepalu kas 10kkm ir neprasuka po 100kkm tarp variklio remontu :) brangus dviraciai daznai perkami aktyviam sportui. ten viens is pagrindiniu kriteriju yra svoris. viska suskaiciuoja iki paskutinio gramo. tai jeigu tu daug maz ramiai mynei visa laika, tai nors svoris ir didelis, bet dviratis dideliu perkrovu nelabai patiria. o anie gal sokineja kur, gal varzybose kokiose dalyvauja, arba megejiskai mina iki 'redlaino', gal dar ka isdarineja. pas juos visos dalys optimizuotos pagal svori. cia mano kukli nuomone ir versija :)