O kaip tu posūkyje tą kilnojimą įsivaizduoji? Taigi laikai prispaudęs dviratį prie kelio ir viskas, raumenys bet kuriuo atveju nespės reaguot į kelio nelygumus (kaip pvz amortizatoriai), dirba bendra kūno masė, kuri duotuoju momentu yra 8x didesnė nei dviračio masė. Kita kalba apie suplanuotą dviračio ir ratų kilnojimą, tada tas papildomas kg daug reiškia, bet tai niekaip nesusiję su stabilumu posūkyje. Įsibėgėjant sukt sunkius ratus daugiau energijos reikia, čia pilnai sutinku, bet stabdant ar posūkyje nu niekaip neįsivaizduoju, kokiu atveju gali būt geresnis sukibimas su lengvais ratais. Apversk bet kurį dviratį aukštyn ratais, pasuk ratus ir stabdyk. Kad ir kokie tie ratai bebūtų, jie sustos akimirksniu, taigi ratų inercijos poveikis stabdant - praktiškai nulinis. > tai, kad tu net nesupratai apie ka ash. amortikas ka stumdo, tave ar > rata? pasiimk 2kg ganteli ir 1kg ganteli, kuri lengviau kilnot aukstyn > zemyn maksimaliai greitai kaip sugebi?