Nu taigi pats rašei, kad dviratis lengvesniais ratais stabdo geriau, nes lengvesnis ratas geriau stabdo. Iš kokio čia palubinsko ištraukei? Aš lygiai taip pat kompetetingai galiu pasakyt, kad sunkesnis ratas stabdo geriau, jau vien dėl to, kad bendras svorio centras žemiau - gali daugiau spaust stabdį, nebijodamas persiverst per rankenas. > ziurint koks stabdymas ir kur. siaip apie tai lyg ir nieko nerasiau? > kas liecia sukibima ir amortizatorius ir rato svori jau rasiau. > tai gali ir pats pamastyt, kada ir kaip tai gali turet itakos. > beje, dviraciai cia ne isimtis. auto atveju rato svoris vaidina lygiai > ta pati vaidmeni, ir lengvu didelio skersmens lieteku su zemom padangom > (kuo maziau gumos) naudojimo viena is priezasciu yra butent tai. kita - > rato subalansavimas. lengva, gerai subalansuota dvirati tiesiog lengviau > mint, nepriklausomai koks tavo paties svoris.