On 05/02/2012 11:30 PM, Rokas wrote: > jokiu cia nuoskaudu nera. man visai vienodai kas ka perka ar plazma ar > XTR.. > bet kai pradejai porint kad tie kas perka XT ar XTR vertina performance.. > manau kad toli grazu nera taip... manau dauguma perka toki nes gatvej > mate kad dabar toki arba bent arti to turet yra "lygis". as bandziau surast paaiskinima tavo duotam palyginimui. nes suvaryt XT ar dar aukstesnes klases dalis greitai galima tik kazka rimto su jomis darant. vazinejant ramiai, jos tikrai laikys ilgai. > > > del mases papasakok man. as nieko nesuprantu :) > kuo skiriasi ant dviracio +700g ir ant pilvo +3kg? kylant pvz I kalna? > nemanai kad jei kas galetu tau per sekunde nuimt 3kg antsvorio > pasijaustum zymiai lengviau lyg persedes ant lengvesnio dviracio minant > ta pati dvirati ... (net visuose veiksmuose ne tik dviracio mynime), ar > cia esmine reiksme turi tai kad dviratis ir bamba ne tas pats kunas? mint i ilga nuokalne tai be abejo kad nera skirtumo kur tie kilogramai. bet va tau pora pavyzdziu: vaziuoji per labai nelygu kelia, stovi ant pedalu, dviratis per nelygumus 'sukinejasi' per pedalu asi. t.y. tu praktiskai stovi vietoje, o dviracio priekis ir galas pakaitom sokineja. kitas pvz. prieko kilnojimas ant boarteliu ir pan. labai jauciasi pacio dviracio svoris. dar vienas. jei dviratis su priekiniu amortizatoriumi, vaziuojant didesniu greiciu per nelygumus dirba amortikas. sitoj vietoj labai jauciasi konkreciai rato svoris. ir toliau galima butu vardinti. apskritai galima apibendrinti - dviracio svoris pradeda jaustis staigiai keiciant judejimo trajektorija, atliekant manevrus. jo nesijaucia judant tolygiai lygiu keliu. o pojuciai ivairus, nuo komforto iki neisimto posukio, kai nuslysta priekis del blogo sukibimo (o jis geresnis kai ratas lengvesnis).