On 05/03/2012 02:02 PM, spakainas wrote: > Čia su sąlyga, jei dviratis turi amortikus ;] Jei neturi, tada dirba > tavo kūnas, kurio masė 8x dviračio masei, kaip ir px kokia ta ratų masė, > ar ne px? su dviraciu be amortiku taip nevaziuojama. bet kuriuo atveju, svorio nesijaucia tik vaziuojant lygiu keliu tolygiu greiciu. uztai jauciasi kiti pigiu daliu trukumai. kurie paprastai nebeegzistuoja brangesnese ir tuo paciu lengvesnese dalyse. aisku yra spec. dalyku, pvz DH ratai ir shakes. sveria jie afigienai, bet ir apkrovas laiko nezmoniskas. tokius sudrozti jau reik sveikatos ir sugebejimu turet. bet kaip transporto priemones tokiu nieks nenaudoja. plentu irgi nemina. > >> bet tau rimtai problemos su fantazija. aiskinu is leto: dviratis su >> amortiku(-ais), varai posukyje nelygiu keliu, ratas (-ai) sokineja per >> nelygumus (dirba pakaba). lengvi ratai tokioj situacijoj dirba geriau. >> kai ratas pasokes per kalniuka nesuspeja nusileist i duobe ir pakankamai >> prisispaust prie zemes (amortikas mases nespeja judinti) ir greitis >> pakankamas, pasigauni pvz medi. stabdant ant nelygios dangos nuo didelio >> greicio irgi greiciau stoja dviratis su lengvais ratais, nes sukibimas >> geresnis, ne vien del mases. >> ar jau pakankamai aiskiai? >