Na, štai praėjo jau 6 dienos nuo to, kai siuntą jie turėjo gauti. Teberodoma, kad pirkinys negautas. Atsakymas: "Sveiki, Tomai, prekių Vilniuje laukiame rytoj. Joms atvykus, išsirūšiuosime ir patikrinsime. Galbūt ji nebuvo suvesta į sistemą. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus." Tai labai sunku tikėti kažkuom, kas sako, kad 50 kartų pirko ir viskas idealu, kai man iš dviejų kartų abu kartus tokia situacija. "bat0nas" wrote in message news:ldsa3f$7ct$1@trimpas.omnitel.net... Analogiška patirtis. Pirkau šią vasarą vieną kartą ir tą patį: neįvedė į sistemą; kai prekė jau buvo LT, įvedė kitam gavėjui (teko N kartų skambinti, kol teikėsi patikrinti, kur dingo ta prekė). Tad kliurkų tikrai pasitaiko. "tOMZY" wrote in message news:ldnj08$ar8$1@trimpas.omnitel.net... Kol kas porą kartų teko naudotis pirkanglijoje.lt paslaugomis - pirmą kartą prekę gavau, bet į savąją siuntos sekimo sistemą jie ją suvedė tik kai ji jau buvo Lietuvoj. Dabar vėl tenka klausinėt kur mano siunta, nes trackingas rodo, kad jiems ji buvo pristatyta vasario 11 d. ryte, kol kas rodo, kad pirkinys negautas. dabar dar kažkokią nesąmonę - iš puslapio išėmė savo adresą Anglijoje, susigalvojo, kad jiems reikia pervest 10 litų ir taip patvirtinti savo tapatybę. Imu baimintis, kad tos siuntos išvis nebegausiu. Tai vat, ką rinktis vietoj jų, kas dirba tvarkingai ir nebrangiai?