nieko asmenisko, bet tamsta ir Aladinas tokie etatiniai trizniai grupso esat mano nuomone, kad nesistebiu. Turbut sedit visa diena ir refresh spaudinejat laukdami kol statusas pasikeis. Siunciausi gal 10, zinau, kad is UK isvaziuoja penkt-sest, LT bandydavau atsiimineti antr-trec. Viskas su visais OK budavo galiausiai, nepaisant, kad karta kurjeris UK ju "nerado", paskui rado, bet sistemoje irgi iskart neatsirado, nors daiktas 1.60m x 0.40m x 0.40m ipakavime. Ypac jei matau, kad UK sandelin pagal uk kurjeri deliverinta bent penktadieni - reiskia isvaziuos to savaitgalio reisu. O jei ant tiek nelaikot - pirkit cia LT is krautuves, tik ziurekit balos nepridarykit kol pardaveja is lentynos paemus paduos daikta. "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message news:ldv26p$r4o$1@trimpas.omnitel.net... > Būtent. > > Spėju, sėkmės istorijų pasakotojai tuos 50 kartų tiesiog neimdavo į galvą. > Paleidžia pirkinį ir laukia (netikrina sistemose, neskambinėja kaip mes). > > O jei tikrini - bug'as pas juos kiekviename žingsnyje. > > > > > "tOMZY" wrote in message news:ldtfep$80s$1@trimpas.omnitel.net... > > Na, štai praėjo jau 6 dienos nuo to, kai siuntą jie turėjo gauti. > Teberodoma, kad pirkinys negautas. Atsakymas: > > "Sveiki, Tomai, > > prekių Vilniuje laukiame rytoj. Joms atvykus, išsirūšiuosime ir > patikrinsime. Galbūt ji nebuvo suvesta į sistemą. > > Atsiprašome už sukeltus nepatogumus." > > Tai labai sunku tikėti kažkuom, kas sako, kad 50 kartų pirko ir viskas > idealu, kai man iš dviejų kartų abu kartus tokia situacija. > > > > "bat0nas" wrote in message news:ldsa3f$7ct$1@trimpas.omnitel.net... > > Analogiška patirtis. > > Pirkau šią vasarą vieną kartą ir tą patį: neįvedė į sistemą; kai prekė jau > buvo LT, įvedė kitam gavėjui (teko N kartų skambinti, kol teikėsi > patikrinti, kur dingo ta prekė). > > Tad kliurkų tikrai pasitaiko. > > > > "tOMZY" wrote in message news:ldnj08$ar8$1@trimpas.omnitel.net... > > Kol kas porą kartų teko naudotis pirkanglijoje.lt paslaugomis - pirmą > kartą > prekę gavau, bet į savąją siuntos sekimo sistemą jie ją suvedė tik kai ji > jau buvo Lietuvoj. Dabar vėl tenka klausinėt kur mano siunta, nes > trackingas > rodo, kad jiems ji buvo pristatyta vasario 11 d. ryte, kol kas rodo, kad > pirkinys negautas. dabar dar kažkokią nesąmonę - iš puslapio išėmė savo > adresą Anglijoje, susigalvojo, kad jiems reikia pervest 10 litų ir taip > patvirtinti savo tapatybę. Imu baimintis, kad tos siuntos išvis > nebegausiu. > > Tai vat, ką rinktis vietoj jų, kas dirba tvarkingai ir nebrangiai?