Naudojau 4 ar 5 kartus. Paskutinį kartą prieš nepilną mėnesį. Visus kartus buvo viskas kaip priklauso. Siuntinys įvedamas į sistemą dar jam būnant UK, pristatymas neužtrukdavo (man siųsdavo į namus). Palyginimui, esu ne kartą naudojęsis Tukis.eu. Ten jokio pranešimo apie gautą siuntą nėra ir net paprašius info nelabai gali jos suteikti. Siunčiama dažniausiai du kartus per mėnesį. Atsiimama iš "dalintojų". Tai įvertinant siuntimo laiką UK, sandėliavimą, siuntimą į LT, rūšiavimą ten, siuntimą dalintojams išeina maždaug mėnuo nuo pirkimo. Plius, lauki ir nežinai ar bus visos užsakytos prekės toj siuntoj, ar kažkuri bus likusi sekančiai (vėl minimum +2 savaitės). Pliusas tas, kad man kaip ne vilniečiui, išeina juntamai pigiau mažos siuntos nei per Pirk Anglijoje. Esu girdėjęs iš žmogaus apie pirkanglijoje.lt , kad jo viena siunta papuolė į siuntimą, kai buvo apvogtas transportas. Lyg nekompensavo už tai. Bet siuntinys nebuvo labai vertingas, kaip supratau, o žmogus vyresnis. Tai gali būti kad labai ir nesivargino kompensacijų prašydamas. Kažką panašaus ir uzdarbis.lt esu skaitęs. Matyt abiem atvejais eina kalba apie tą patį nesėkmingą vežimą. Tačiau reziumuojant apie PirkAnglijoje, esu jų paslaugomis patenkintas ir naudosiuosi ateityje. 2014.02.18 09:30, bat0nas rašė: > Būtent. > > Spėju, sėkmės istorijų pasakotojai tuos 50 kartų tiesiog neimdavo į > galvą. Paleidžia pirkinį ir laukia (netikrina sistemose, neskambinėja > kaip mes). > > O jei tikrini - bug'as pas juos kiekviename žingsnyje. > > > > > "tOMZY" wrote in message news:ldtfep$80s$1@trimpas.omnitel.net... > > Na, štai praėjo jau 6 dienos nuo to, kai siuntą jie turėjo gauti. > Teberodoma, kad pirkinys negautas. Atsakymas: > > "Sveiki, Tomai, > > prekių Vilniuje laukiame rytoj. Joms atvykus, išsirūšiuosime ir > patikrinsime. Galbūt ji nebuvo suvesta į sistemą. > > Atsiprašome už sukeltus nepatogumus." > > Tai labai sunku tikėti kažkuom, kas sako, kad 50 kartų pirko ir viskas > idealu, kai man iš dviejų kartų abu kartus tokia situacija. -- kaiser