visada yra DHL/UPS'as, kad nespazmuotumet. O cia atveza uz 20Lt, trackinga matai visai padoru ir tai.... Gal reikalavimai turi koreliuoti su kaina paslaugos, o ne su siunciamo daikto verte? "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message news:le1if5$cpa$1@trimpas.omnitel.net... > Būtent. > Mano atveju - daikto kaina buvo 1400Lt. > > Tad žemas aptarnavimo lygis, klaidos kiekviename žingsnyje ir pan. - > nepriimtina. > > "tOMZY" wrote in message news:le09o2$s2c$1@trimpas.omnitel.net... > > Gal tiesiog tamstos reikalavimai aptarnavimui žemesni. Man, kaip kelis > metus > dirbusiam el. prekyboje, yra kažkas nesuvokiamo, kaip galima taip prastai > dirbt, į sistemą savaitę nesuvest duomenų. Man neįdomu, kiek ten vergų > (ne)dirba, kad nespėja. > Siuntos aš galiu ir mėnesį palaukt, bet man svarbu žinot, kad su ja viskas > tvarkoj - visgi mano atveju daiktas ne toks ir pigus - 400 Lt vertės. > > "Korke" wrote in message news:ldvplg$h0o$1@trimpas.omnitel.net... > > nieko asmenisko, bet tamsta ir Aladinas tokie etatiniai trizniai grupso > esat > mano nuomone, kad nesistebiu. Turbut sedit visa diena ir refresh > spaudinejat > laukdami kol statusas pasikeis. > Siunciausi gal 10, zinau, kad is UK isvaziuoja penkt-sest, LT bandydavau > atsiimineti antr-trec. Viskas su visais OK budavo galiausiai, nepaisant, > kad > karta kurjeris UK ju "nerado", paskui rado, bet sistemoje irgi iskart > neatsirado, nors daiktas 1.60m x 0.40m x 0.40m ipakavime. Ypac jei matau, > kad UK sandelin pagal uk kurjeri deliverinta bent penktadieni - reiskia > isvaziuos to savaitgalio reisu. > ?