Būtent. Mano atveju - daikto kaina buvo 1400Lt. Tad žemas aptarnavimo lygis, klaidos kiekviename žingsnyje ir pan. - nepriimtina. "tOMZY" wrote in message news:le09o2$s2c$1@trimpas.omnitel.net... Gal tiesiog tamstos reikalavimai aptarnavimui žemesni. Man, kaip kelis metus dirbusiam el. prekyboje, yra kažkas nesuvokiamo, kaip galima taip prastai dirbt, į sistemą savaitę nesuvest duomenų. Man neįdomu, kiek ten vergų (ne)dirba, kad nespėja. Siuntos aš galiu ir mėnesį palaukt, bet man svarbu žinot, kad su ja viskas tvarkoj - visgi mano atveju daiktas ne toks ir pigus - 400 Lt vertės. "Korke" wrote in message news:ldvplg$h0o$1@trimpas.omnitel.net... nieko asmenisko, bet tamsta ir Aladinas tokie etatiniai trizniai grupso esat mano nuomone, kad nesistebiu. Turbut sedit visa diena ir refresh spaudinejat laukdami kol statusas pasikeis. Siunciausi gal 10, zinau, kad is UK isvaziuoja penkt-sest, LT bandydavau atsiimineti antr-trec. Viskas su visais OK budavo galiausiai, nepaisant, kad karta kurjeris UK ju "nerado", paskui rado, bet sistemoje irgi iskart neatsirado, nors daiktas 1.60m x 0.40m x 0.40m ipakavime. Ypac jei matau, kad UK sandelin pagal uk kurjeri deliverinta bent penktadieni - reiskia isvaziuos to savaitgalio reisu. ?